Skip to main content

در این مطلب آموزش تصویری دوخت کیف پارچه ای یا کیف خرید  با الگویی ساده و به صورت ویدئویی و مرحله به مرحله تقدیم شما عزیزان می شود تا ببینید که خیاطی کار خیلی سختی نیست فقط باید کمی دقت و خلاقیت به خرج دهید.

افراد زیادی به دوخت و دوز علاقه دارند اما چون با مدل های سخت سروکار داشته اند، از دوخت و دوز زده شده اند. دوخت کیف دستی پارچه ای زنانه ایده ای جالب و جذاب برای خانم هایی است که دوست دارند از هنر دست خود استفاده کنند و کیف پارچه ای با طرح مورد علاقه خودشان بسازند و خریدهایشان را در کیف دست دوز خودشان قرار دهند 🙂

در ادامه مراحل دوخت کیف پارچه ای را برای شما عزیزان قرار می دهیم. حتما ویدیو رو تا پایان ببینید و کیف موردعلاقه خودتان را بدوزید.

برای دوخت کیف پارچه ای نیازی به مهارت زیاد در خیاطی ندارید و در صورتی که تا حدودی با دوخت و دوز آشنا باشید میتوانید این کیف زیبا را تهیه کنید. انتخاب پارچه برای این نوع کیف کاملا سلیقه ایی است و از انواع پارچه ها با طرح های مختلف میتوانید استفاده کنید.

البته پیشنهاد می کنیم برای دوخت کیف دخترانه از پارچه های لطیف با رنگ های روشن استفاده کنید تا کیف شما علاوه بر زیبایی، جذابیت لازم را نیز داشته باشد.

امیدواریم از آموزش دوخت کیف دستی پارچه ای لذت برده باشید و با کمک خلاقیت و ابتکار کیف های مختلفی تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

اگر علاقه مند به دوخت مدل های مختلف کیف با پارچه ، انواع اکسسوری با سرمه دوزی(گردنبند، پیکسل و …) هستید میتوانید در پیج اینستاگرام خانم امیری مشاهده کنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

یازده + بیست =